------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ snyder glitch mønter ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ My Talking Tom Friends 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Jeg elsker dette spil, men det eneste problem er, at de bliver søvnige meget hurtigt, vær venlig at rette det over alt det fantastiske spil
Denne app er sjov, men jeg fik min gamle, men hvorfor satte den mig på niveau et igen?
det er godt, men jeg er nødt til at vente i lang tid, før de vågner.
My Talking Tom Friends Vabaajamängud qshMy Talking Tom Friends Kasual npuDette er mit mest yndlingsspil nogensinde og mit eneste spil🤭 Jeg elsker juleversionen😍, jeg er taknemmelig for skaberen af dette spil. Mange tak Outfit7 Dette spil er så vidunderligt, fantastisk, sjovt, og kæledyrene er så søde Tom, Ginger, Ben, Becca, Hank og især Angela 🐱🐶🐰
♥️er vildt sjovt
Det er sjovt, men ikke så godt, det var meget kedeligt, meget dårligt
spion på hvert rum for at udforske spillet med Tom og venner
Ser ud til at være et anstændigt spil indtil videre. men du skal tilføje flere niveauer eller like opgaver, så folk kan falde i afhængighed. Der er også brug for et system med at lukke døre, vejret skal fokuseres på, og sidst af alt skal der være en mini park eller sådan noget. Alt i alt er det et fænomenalt spil.
Jeg hader dette spil på grund af instruktionerne, de fortæller. nu hader jeg det mere end nogensinde. men jeg giver to stjerner, fordi jeg kan lide dette spil. men jeg blev træt af instruktionerne, og da jeg spillede det første gang, var det for godt, men nu er det for kedeligt
For mange annoncer, først ville jeg give det fem stjerner, men efter at have spillet det i et par dage mere blev det virkelig irriterende. Problemerne er -ADS !ADS OG ADS! DET ANDET PROBLEM ER, AT DET BLIVER VIRKELIG KEDELIGT AT GØRE DET SAMME IGEN OG IGEN. Spild af tid.
Spillet er fantastisk, men det ville have været mere interessant, hvis de voksede op
Fantastisk spil, men tilføj gerne noget minispil og tilføj også noget legetøj😁😀😀
Jeg kunne virkelig godt lide dette spil, men værelserne bør udvides
❤
Jeg loggede af spillet, og musikken spillede stadig uhyggeligt
meget god han til børn
Dette er et meget meget sjovt spil, men hvorfor Becca The bunny ikke har et spil, tilføj venligst Talking Becca Alle vil kunne lide det 1000000%
Jeg hader absolut dette spil, der er kun to karakterer, som er Tom og Angela, venligst fix dette
Some kids favorites include “Talking Tom and Friends,” “Angry Birds,” “Om Nom,” “Gummy ... Amazon Fire TV; Apple TV; Google Chromecast; Roku; Android TV
Can You Handle My Talking Tom 2? - NEW UPDATED 2018 ...
Jeg elsker dette spil 🥰😍 men hvorfor bruger det data til spillet pool jam, når andre spil ikke gør det, jeg ville ønske, at jeg bare kan lægge tingene hvor som helst som i svømmehallen, så jeg også kan spille der. Og I burde sætte noget gratis. Hvorfor kan jeg ikke opdatere det?
My Talking Tom Friends Santai pbjrdet er et godt spil for alle aldre, men karaktererne er sent åbne
Det er et fedt spil, men når tiden er søvn, sov der alle tom-venner én efter én
Talking Cat Leo Deluxe - Apk AMP
Jeg afinstallerede dette spil, installerede det igen. Google Play var forbundet, men mine fremskridt blev IKKE gemt. Jeg brugte bogstaveligt talt timer på at få Tom og Angela i niveau og så en masse af de kedelige annoncer, og afsluttede 2 hele klistermærkegallerier, og nåede det til 101 niveau i puslespillet. Så ja, jeg mistede en masse ting, hvilket er virkelig frustrerende! Der er også en fejl, fordi jeg ikke kan finde Hank eller de andre karakterer. Jeg søgte på YouTube og så gameplay. Jeg vil aldrig spille dette spil igen!!! 😡
wow dette spil er meget gab
Dette spil er så sjovt! Jeg har spillet det i mere end 5 år. Og deres er ikke mange tilføjelser. Dette spil er så sjovt, at jeg anbefaler dig at spille det, deres minispil, klæde dig ud og shoppe, det er virkelig sjovt
Your new best friend is here! Play with Talking Tom in his cool new game and go on the adventure of your ...
Brick Breaker : Space Outlaw Spillehall bxloDette spil er ret fantastisk, men der er et problem, når tom bliver syg, alle bliver syge, selvom de allerede var syge og raske, jeg taler ikke om, når de vågner op, jeg taler under opgaverne, og når en, hvad der skal bruges Toilettet de alle hvad til. Det er meget irriterende, hvordan jeg skal fange Roy, hvis de bliver ved med at gøre det her? Og de bliver altid trætte efter én opgave, selvom jeg ikke spiller et minispil, så løs dette. Jeg savnede de dage, hvor de ville vågne op til andre problemer end et. 😢😢
efter min mening gav jeg spillet en 5-stjerne, fordi det bare er virkelig så sjovt og sødt. karaktererne gør ting, som du ikke ville finde i andre spil, og der er ikke mange annoncer, kun når du har brug for annoncerne, men bortset fra det dette spil kan varmt anbefales 😁😀
Jeg elsker dette spil, fordi det har alt outfittet 7 karakterer, men at få mønter er virkelig svært, men at få buskuponer er meget nemt, kan du rette op på, at hvis du gjorde, vil jeg ikke give 2 stjerner, men hvis du fiksede det, ville jeg give 5 stjerner
Hvor kan man streame Talking Tom Shorts? ... Følg med Talking Tom and Friends på super sjove eventyr i fuld fart, og gør dig klar til at grine på hele turen
Jeg nyder spillet, fordi det er en stressreliver, nu kan jeg forestille mig, at det var umuligt. synes godt om appen, tak fordi du lavede denne 🥰💙💚💛🧡❤️💖💜
Hvorfor er det ikke en måde at se alle 6 ved bordet og fodre på én gang.Eller endda have en pil, hvor vi kan få forskellige dyr, når man er fuld. Hader, at jeg skal blive ved med at prøve at tvangsfodre dem, nogle gange i et godt minut, før det ville skifte EN! Hvis du er ude af at fodre kun de 3, spring ALLE 6 op for at FORLADE! Ret irriterende. Det ville også være rart, hvis de kunne tale engelsk. Spændende, hvad de snakker om. Hvis dette bliver rettet, vil jeg give det 5 stjerner
My Talking Tom Friends Casual gwmmJeg mener, jeg spillede dette på en anden enhed, og det var et ret godt spil, men 2 problemer med søvn og annoncer som come on, de går i dvale 11 gange i timen og får mig ikke engang i gang med annoncerne, selv minispillene?! Nej bare nej åh, og jeg har også plads, men appen vil gå til en 100% installeret, så vil den begynde at afvente, så genstarter den det samme, og installeringsknappen er der igen, så jeg kan spilde min tid på denne ting
Flere valgmuligheder til din hjemlige hygge ... I have recommended the Serif to all of my friends with a love for design and it truly takes my living room
Jeg elsker denne app, fordi der er alle mine farioute-talende venner, det bedste spil nogensinde💖💞😘😍
Det er så sjovt at spille det
My Talking Tom Friends Dažādas spēles ymalI filmene minder mig om i film, når faren har så mange børn, og han skal tage sig af dem, fordi hans kone slog op med dem og var utro med dem, så jeg giver to stjerner der og ødelægger, bare gør alt for huset
dejligt spil, men mens vi laver mad, kan vi ikke spille, det er fejlen
Hvor er Roy Rakoon Ingen steder at se I denne opdatering-> Roy Rakoon har været i huset... Og han har stjålet dekorationerne! Tag med vennerne på en jagt for at indhente Roy, tjene belønninger og få dekorationerne tilbage. Roy rakoon er forsvundet
For mange annoncer
Det er underholdende for børn, og de vil lære at farvelægge, så download det nu
Det her et VILDT sjovt spil. Du har (fx) nogen grøne små firkanter med et billede af en bus. Dem skal du samle for at få en bus tur sammen med Tom og hans venner. Så når du køre i bussen kommer der nogen butikker og i de butikker er der nogen tasker og de tasker er der nogen ting man aldrig ved hvad er. Tingene kan (fx) være en ny svømning pool eller et nyt stykke mad eller et nyt kustyme eller noget nyt legetøj. Det kan også være en opgradering af køleskabet eller af svømning poolen.
I've brought pain to my family, my friends, my children and their mother. I have spent my long and lucky career talking and saying anything
Dette er et spil for børn, men annoncerne er på vej til at modnes. Skift venligst annoncerne, ellers leger mine børn ikke længere.
Gør det godt 👍😊 jeg kan lide at spille det rigtig sjovt jeg elsker det 😍 sejt ☺️ dit spil er så fantastisk 😊 jeg elsker at sige at dette er det sjove spil nogensinde ☺️ men det vender altid min skærm til hvid Nogle gange og jeg ved ikke hvor fikseret kan du venligst hjælpe mig