------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ mod monia kiteitä ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Mobile Legends: Bang Bang Action tinfTämä peli on mielenkiintoinen ja mukava peli pelata, mutta en tiedä miksi, tämä mlbb gamw alkoi viivästyä laitteessani sen jälkeen, kun... en tiedä mikä on ongelma, sää sen peli tai jako... Yritin poistaa ja ladataan uudelleen, mutta se viivästyy kuten ennenkin... Mutta varma, että se ei siksi, että jos verkot huomaavat sen.. joten tarkista mlbb.. tämä viive imee minua..
Arvostelen sitä korkeammaksi, mutta ainoa ongelma on silloin, kun olen sijoitustilassa keskellä poiminta ja kieltäminen tai sen jälkeen, kun peli kaatuu puhelimessani (Realme) Se kaatuu aina aina kun pelasin sijoitus pls korjata se niin Voin nauttia ml uudelleen, toivottavasti tämä vika korjaa pian
En pääse sisään! Aina jumissa latausnäytössä. Olen kokeillut kaikkea, jopa siihen pisteeseen asti, että olen asentanut sovelluksen uudelleen, mutta mikään ei toimi!!
Peli on hauskaa, mutta otteluiden tekeminen ei ole tasapainoa Olen aina tehnyt yhteistyötä pelaajien kanssa, jotka haluavat heittää pelejä erityisesti yksinottelussa, minkä vuoksi en pelaa ML:ää kaikkina päivinä, koska jos pelaan, pisteeni putoavat jatkuvasti. Myös chatissa monet sanat, joita ei ole mautonta käyttää, piilotetaan chatin kautta, joten emme voi kommunikoida kunnolla muiden pelaajien kanssa, mikrofonin käyttö aiheuttaa viivettä, jos sinulla on hidas internet.
1 iha muuten vaan
Ok
Kiitos päivitetystä räätälöidystä kappaleesta laitat M3-teeman laulu nousee ylhäältä yhtenä valinnoista❤️. Mutta toivon vähentää päivitystä .. En voi pelata tätä peliä pian. Dont on paljon tilaa puhelimen muistilla😪🥺 ja olen aina kokea jäähtyä pelin aikana.
Ml oli hauska peli, mutta tällä peliviikolla on niin monia ongelmia, kuten otteluiden reilu, hävisin 11 ottelua, koska afk-joukkueen ihmiset eivät osaa käyttää sankaria ja trollausta, ja myös pelissä on ongelma joka kerta, kun kaikki pelaajat clash Olen aina viivästynyt ja muodostan yhteyden uudelleen Toivon, että moonton näkee kommenttini korjatakseen pelin ongelmat, joista en enää pidä ml, myrkyllisen pelaajan, noob-soittimen, peikkopelaajan, ottelun reilun ja clash lag -ongelmat
Mobile Legends: Bang Bang Jangovar asfOoi kova peli pleas tulkaa pellaaa 😎😎😎
Melkoinen paska! Älkää olko läskejä nolife hinttejä ja pelatko tätä!
Uhmmmmm...Ollakseni rehellinen, olen pelannut tätä peliä liian kauan, vietin paljon aikaa tässä pelissä ja voin sanoa, että tämä peli on mukava. Voin vain neuvoa muita, jotka halusivat ladata tämän pelin. Älä lue vain negatiivista /positiiviset palautteet lataa vain niin näet sen. Annan neljä tähteä, koska tämä peli on niin koukuttava, anna tilaa tai aikaa pelata tätä 🙂🙂😘
Ehdottomasti rakastan sitä! Grafiikka on upeaa ja hahmot niin kauniita! (Erityisesti miehet😏) Rakastan tyyliä ja taidetyyliä, ja peli on ehdottomasti 10/10.
Ihan alotin kuolin ainaki 15 kertaa jouduin katsoa odottaa 4min et.pääsin takas ihan surkee korjatkaa tä tai poistan ja lähetän lisää viha kommentteja ja spämmin😠
Ei minkäänlaista match up -järjestelmää, tarkoitanpa sitä, että saan otteluita robottien kanssa sekä sijoitus- että normaaleissa otteluissa. Nerfaaminen on helvetin typerää, esimerkiksi ruby on rikkinäinen sankari eikä ole vieläkään oikein saanut nerfiä. Oudoin asia, jonka he nervottavat sankaria, joka ei todellakaan tarvitse nerffausta, ja silti jättävät rikkoutuneimmat sankarit ennalleen.
Kuinka tässä voi pelata onlinessa niin että myös vastustajat ovat oieita ihmisiä? Muuten iha hyvä
Perseen kalliit tyypit
Melkeen mahotonta carryy pelejä joten se on vähän niinku kolikontoa voittaako vai ei
Rakastan tätä peliä sen sankareiden ja ominaisuuksien vuoksi, ja sitä on hauska pelata yksin tai ystävien kanssa. En antanut viittä, koska en kestä joidenkin pelaajien myrkyllisyyttä. Jotkut myrkylliset pelaajat vihaavat sinua (toiset jopa kiroavat sinua), vaikka menestyisitkin. Hyvät pelikaverit, vain siksi, että häviämisesi ei tarkoita, että sinun täytyy lyödä tai kirota joukkuetovereitasi. Sen sijaan kannusta heitä, jotta he auttavat sinua voittoon.
Yhteys pätkii ja hidastelee paikalla. Ongelma on sevästi pelis, sillä ei muut online pelit pätkit. Jäljellä koko ajan.
Pelasin tätä peliä pitkään ja nyt annoin sille 1 tähden, koska vuosien jälkeen pelistä tulee enemmän voitto-voitto -peli, jossa sinun on lisättävä paljon rahaa vain saadaksesi mukavan tai kauniin ihon. Jopa heillä on jokin tapahtuma hyvän ihon puolesta, sinun on silti lisättävä, jotta sinulla on paremmat mahdollisuudet saada haluamasi iho. Ja olen huomannut, että ottelu ei ole reilu. Toivon, että te ryhdytte liikkeelle, koska monet ihmiset valittavat ottelun oikeudenmukaisuudesta ja kalliista ihosta.
Vakava palvelinviive ja kauhistuttava pelimekaniikka, vielä enemmän, että he lisäävät jatkuvasti sankareita unohtaen samalla olemassa olevat.
Gacha Club Casual pgxtPidän pelistä, mutta tämän pelin ongelmana on se, että ensimmäinen matchmaking on typerää, saat joskus myyttisen loistojoukkueen eeppisessä ja joskus huonossa joukkueen, kun taas vihollinen hallitsi meitä, toiseksi kun wifini kuoli kesken arvosanan matchmakingin, häviät. luottopisteet myönnetään minulle kahdesti pelatessani ja se putoaa luottopisteeni alle 81:een, ja kun yritän sanoa, että internet katkaisee järjestelmän, älä sano sitä kuten muut pelaajat sanovat, kuten mitä minun pitäisi tehdä, kun Internet katkesi, korjaa vika 2
Olen pelannut tätä peliä pitkään, ja rakastan sitä edelleen. Pelasin sitä ennen kuin todellinen League of Legends oli matkapuhelimella, mutta pidän tästä silti parempana.
Kopioitu League of legendsista, poista tämä peli!
Pelin päivitykset ovat kunnossa. ainoa ongelma näen matchmaking, minulla on tappioputkeen sitten se paheni, kun pelasin vastaan myyttisiä pelaajia kun Im legenda listalla pelaaja eeppisiä joukkuetoverit joka on yhteensä epäsuhta, se minulle tapahtuu lähes 5 kertaa .. joka on hyvin unfair..If pelaat solo..This on helvetti. Korjaa this..I'll annan 5 stars..I vannon .. ja please dont keskittyä tekemään nahat, kiillottaa peli first..thank you..I toivoa joku tiimisi vastaisi huoleni.
Peli juuttui uuden modin takia aina kun avaan pelin, se menee suoraan shakkitilaan eikä lataudu
Mobile Legends: Bang Bang ایکشن jnoiMielestäni tämä peli on kunnossa, mutta tarvitsen hieman korjata. Esimerkiksi aina kun käytän hanzoa en voi syöttää ottelua. Se juuttuu latausnäytössä. Toivon, että se on vain minulle tämä.
En ymmärrä, miksi joukkuetoverini ovat aina kuin botteja. Moontoon, miksi aina kun olen eeppisessä asemassa, joukkuetoverini ovat aina huonoja eivätkä hyviä pelissä. Moontoon tee jotain matchmakingille, koska tämä peli on epäreilu.
Mobiililegendalla on tällä hetkellä kirjautumisvirheitä, enkä voi pelata ja se oli myös aina viive, kun kaikki pelaajat kohtasivat kaiken, en voi siirtää sankariani, joten korjaa se mahdollisimman pian
Miksi siellä on paljon bugeja? En voi pelata Minulla on vakaa Internet-yhteys, mutta en silti pysty pelaamaan peliä se tulee ja aloittaa ottelun, mutta kun ottelu alkaa, kaikki muuttuu mustaksi, korjaa tämä virhe. Monet pelaajat valittavat näistä.
Ollakseni rehellinen, vihaan tätä peliä, koska olen käyttänyt 600 timanttia tapahtumassa ja minulla on vain perusskin hahmosankari, grafiikka, matchmaking, järjestelmä n paljon muuta Ole hyvä ja moonton korjaa tapahtuma gacha järjestelmä n viiveongelma
Joskus ms on 120. Sitä ei ole koskaan tapahtunut ennen ja se on erittäin ärsyttävää