------------------------------------------
▶▶▶▶ Drive Ahead! Sports ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Drive Ahead! Sports IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ codes glitch all ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Drive Ahead! Sports 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
De nieuwe update brak het spel
Als je in een team zit in dit spel op volleybal, springen ze gewoon over het hek en beginnen ze dom te doen.
Het is een gr8-game... BEHALVE 4 HET FEIT DAT U 2 TICKETS HEEFT KOOPT MET ECHT GELD. Dus zolang je bereid bent 2 DE Tickets te kopen met ECHT GELD Niet downloaden Bedankt
Goed spel, maar waarom voetbal de enige sport is! Ik speel voetbal en ben erg goed.
Echt vreselijk saai om te doen het verveelt echt snel 😒
Yyyu b
Ik speel nu ongeveer twee weken en als ik het probeer te spelen, verschijnt er een grijs scherm en het werkt gewoon niet
Het is niet erg spannend spel
Niet zo goed in de eerste
De game is zo goed, maar hij heeft een update nodig en maakt veel modi en hij heeft wat bugs en lag
Te Leuk
Stom valtspelend spel
Moeilijk te spelen op chromebook. Zou graag controllerintegratie zien
Echt een leuk spel respect voor de gene die het gemaakt heeft
Wat is er met de andere sporten gebeurd Ik kan alleen de voetbal zien
Drive Ahead! Sports on the App Store
Drive Ahead! Sports - App voor iPhone, iPad en iPod touch
Drive Ahead! Sports Sporto ekdEcht leuk
Hou van het spel
Het bevriest veel
Knoppen om te bewegen werken niet. Onspeelbaar.
Voeg ook meer updates toe aan het spel
Goed spel, maar om de een of andere reden is het erg laggy. Telkens wanneer de personages met de bal of met elkaar in botsing komen, daalt de framesnelheid en wordt het moeilijk om te spelen. Mijn telefoon is een s10+, dus het zou geen probleem moeten zijn om het spel te draaien.
Het bevriest als ik speel
Maak meer sporten, niet alleen voetbal
het was klote elke keer als ik multiplayer probeer te doen, gaat het gewoon op singleplayer PROBEER NOOIT OPNIEUW EEN SPEL TE MAKEN OMDAT HET GUNNA ZUIGT
het is extreem en leuk je vecht om te winnen en er zijn veel explosies jullie allemaal die dit hebben gelezen probeer het spel het is geweldig😎
Goede god, dit spel is kapot. Het scherm zoomt letterlijk uit en strekt zich uit, en de doelen gaan recht op mijn doel af om te scoren voor de CPU. kreupel
Spel is zo goed als een spel
Geen natuurkunde Ik haatte het supervoetbal omdat ik dacht dat het de ene week dan zou veranderen als superbasketbal, maar het is niet dit sport vooruit rijden of vooruit rijden super voetbal
Leuk ik heb 5000 punten
vervelend
Zorg er alsjeblieft voor dat wanneer je een supercharge-shot maakt in het supervoetbal, het het doel breekt
Leuke spel terwereld
BSN SPORTS | 16.400 volgers op LinkedIn. Starting with our founder ... Bedrijfstakken: Productie sport- en fitnessartikelen ... 751 Central Park Drive.
Het ergste wat ik ooit kan doen, is de toernooimodus voor voetbal, deze game is prullenbak. Ik vond het vroeger leuk toen je allerlei sporten kon beoefenen zoals basketbal, voetbal, hockey, racen, golf, voetbal, ect. Heeft het ook te maken met het type telefoon/tablet dat je hebt?
Ik hou van de retro grafische stijl maar ook met mijn liefde voor sport vind ik dit spel erg leuk voor mensen die van sport houden dus GEWELDIG SPEL!!!!
Beste spel
Kicktipp Downloaden en installeren | Ios
Het is moeilijk om te spelen
je moet het zo maken dat je de moeilijkheidsgraad kunt kiezen!
Het is een stom spel, de bots zijn te moeilijk en helemaal niet leuk, ze maken ze te krachtig
Nom Cat Arcade pakbDrive Ahead! Sports Sport zhkaRL Garage brengt het grootste Rocket League ruil platform naar je telefoon! Met de iOS app kan je eenvoudig ruilaanbiedingen vinden, plaatsen en met andere
Deze game geeft mij de stomme bots en het andere team de pro-bots, jij oneerlijke game
Drive Ahead! Sports Sporto syibDit is het beste spel
Repareer je spel. Het spel loopt om de paar seconden vast